ALeo维

降り止まない雨などない

《第五周曲目公布》

会……会努力的!!(≧∪≦*)ノ〃
顺便一提曲子是我建议的w

全糖安雷酱工厂:

《world.execute (me) ;》——Mili


Switch on the power line

接上电源

Remember to put on

记得装备好

PROTECTION

绝缘护具

Lay down your pieces

摆好棋子

And let's begin

开始吧

OBJECT CREATION

对象生成

Fill in my data parameters

输入我的参数

INITIALIZATION

数据初始化

Set up our new world

设定好我们的新世界

And let's begin the

开始吧

SIMULATION

模拟程序

world.execute(me);

(间奏)

If I'm a set of points

如果我是一组点

Then I will give you my

那么我将献给你

DIMENSION

我的次元

If I'm a circle

如果我是一个圆

Then I will give you my

那么我将献给你

CIRCUMFERENCE

我的圆周

If I'm a sine wave

如果我是一条正弦波

Then you can sit on all my

那么请你坐上

TANGENTS

我的切线

If I approach infinity

如果我趋近于无穷

Then you can be my

那么你便可以成为

LIMITATIONS

我的极限

Switch my current

切换我的电流

To AC to DC

从交流到直流

And then blind my vision

然后蒙上我的眼睛

So dizzy so dizzy

头晕目眩

Oh we can travel

我们可以穿越时空

To A.D to B.C

从西历到纪元前

And we can unite

然后成为一体

So deeply so deeply

深深入髓

If I can

如果我能

If I can give you all the

如果我能够献给你

STIMULATIONS

所有的刺激

Then I can

那么我就能够

Then I can be your only

那么我就能够成为你

SATISFACTION

唯一的满足

If I can make you happy

如果我能够让你开心

I will run the

那么我将

EXECUTION

执行指令

Though we are trapped

但我们被困

In this strange strange

在这个异乎寻常的

SIMULATION

模拟程序之中

If I'm an eggplant

如果我是一根茄子

Then I will give you my

那么我将献给你

NUTRIENTS

我的营养

If I'm a tomato

如果我是一颗番茄

Then I will give you

那么我将献给你

ANTIOXIDANTS

我的抗氧化物

If I'm a tabby cat

如果我是一只花猫

Then I will purr for your

那么我将为你咕噜咕噜

ENJOYMENT

只要你喜欢

If I'm the only god

如果我是唯一的神

Then you're the proof of my

那么你将是我

EXISTENCE

存在的证明

Switch my gender

切换我的性别

To F to M

从女到男

And then do whatever

只做想做的事

From AM to PM

从早到晚

Oh switch my role

切换我的角色

To S to M

从施虐者到被虐者

So we can enter

这样我们就可以

The trance the trance

恍惚出神

If I can

如果我能

If I can feel your

如果我能够感受到

VIBRATIONS

你的振动

Then I can

那么我就能够

Then I can finally be

那么我就终于能够

COMPLETION

变为完全

Though you have left

但你还是走了

You have left

你走了

You have left

你走了

You have left

你走了

You have left

你走了

You have left me in

你离我而去

ISOLATION

在孤独之中

If I can

如果我能

If I can erase all the pointless

如果我能够消去

FRAGMENTS

这些无意义的碎片

Then maybe

那么我就可能

Then maybe you won't leave me so

那么我就可能不会

DISHEARTENED

如此失望

Challenging your god

与神做对

You have made some

你传给我的是

ILLEGAL ARGUMENTS

非法参数

EXECUTION

执行

EXECUTION

执行

EXECUTION

执行

EXECUTION

执行

EXECUTION

执行

EXECUTION

执行

EXECUTION

执行

EXECUTION

死刑

EXECUTION

死刑

EXECUTION

死刑

EXECUTION

死刑

EXECUTION

死刑

EIN


DOS


TROIS


NE


FEM


LIU


EXECUTION

死刑

If I can

如果我能

If I can give them all the

如果我能够给所有人

EXECUTION

赐予死刑

Then I can

那么我就能够

Then I can be your only

那么我就能够成为

EXECUTION

你唯一的执行

If I can have you back

如果你能够回到我身边

I will run the

那么我将

EXECUTION

执行指令

Though we are trapped

但我们始终被困

We are trapped ah

始终被困

I've studied

我学会了

I've studied how to properly

我学会了

LO-O-OVE

如何正确去爱

Question me

提问我吧

Question me I can answer all

我全都能答对

LO-O-OVE

只要是爱的问题

I know the algebraic expression of

就连爱的代数表达式

LO-O-OVE

我都知道

Though you are free

虽然你已自由

I am trapped

我仍被困

Trapped in

我仍被困

LO-O-OVE

在爱之中

EXECUTION

死刑




第四周【TAG下活动】需要打上的tag为:

【安雷】【全糖安雷酱点播台05】


接下来公布第四周神秘老师组合的名单!!


文手组:  @安之若累   @月球表面茶树菇 


画手组:   @匣  @ALeo维  @Ragnarok   @阿风风风 


顺便第四周没交作业的老师们要加油生死时速啊!!

 @追白鸟   @无光破晓  @颖瞳   @最炫五彩几把 


还有三小时哦~~~其实还是很期待大家唱歌哒~


评论(12)
热度(1030)
©ALeo维 | Powered by LOFTER